tisdag 16 april 2019

Håll i hatten!

Håll i er nu.

PÅ TORSDAG KOMMER BÖCKERNA!!! Blir svettig av lycka och känslan av overklighet. Jag skrev en bok! Jag skrev en bok! Och någon ville ge ut den också! Himmel och pannkaka, jag blir helt yr...

Det officiella boksläppet är satt till 30 april.

Pressreleasen är på väg ut alternativt redan ute i detta nu. P4 har hört av sig och vill boka in intervju. Högst overkligt.

En väldigt efterlängtad och härlig bokrelease kommer att ske 11 maj. Vill fira alldeles galet och hejdlöst (måste dock lägga lite band på mig så jag inte blir helt plakat redan under första timmen och sedan måste sluddra fram bokpresentationen).

25 maj kommer jag att vara med på Norrköping Booklounge. Mässa på dagen och författarmiddag på kvällen. Jag dör.

8 juni sitter jag signerar jag på ICA här i Åsa och ytterligare en lokal signering är snart bokad. Åsa är ett litet samhälle (dock med massor av sommargäster) där jag dessutom arbetar som förskollärare. Pirrigt, pirrigt.

Två dagar kvar tills jag håller min roman "Inte någons mamma" i min hand. TVÅ YNKA DAGAR!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar